Pre koho sú sedenia vhodné?

Pre pacientov s akútnymi alebo chronickými ťažkosťami okrem akútnych infekčných ochorení a stavov vyžadujúcich iný lekársky postup.

Medzi najčastejšie ochorenia, s ktorými k nám ľudia prichádzajú patria:
bolesti chrbtice, kĺbov, hlavy, migrény, alergie, chronické zápaly prínosových dutín, tinnitus, poruchy menštruácie, klimakterické ťažkosti, neplodnosť, tráviace ťažkosti.

Sedenia sú vhodné aj preventívne s cieľom udržania energetickej rovnováhy v organizme, nastavenia vhodnej stravy a životného štýlu

Akupunktúra je vhodná aj pri ťažkostiach v tehotenstve a pre dojčiace ženy, v tehotenstve terapeutom nutná znalosť tzv. zakázaných bodov.

Ako dlho trvá jedno sedenie?

Jedno sedenie trvá v priemere 1 hodinu, prvé sedenie obvykle aj trochu dlhšie, ďalšie sa môžu skrátiť v závislosti od vývoja stavu.

Vo všeobecnosti platí, že chronické dlhotrvajúce ochorenia vyžadujú dlhšiu dobu liečby, pri akútnych ochoreniach väčšinou stačí stretnutí menej v kratších časových intervaloch.

Predpokladaná dĺžka liečby závisí vždy od spolupráce a motivácie pacienta.

Je akupunktúra bolestivá?

Pacient pri akupunktúre pociťuje len vpichnutie ihly cez kožu pri jej zavedení, zavedené ihly počas doby svojho pôsobenia /20 min./ nebolia.

Bolestivosť vpichov je oproti minulosti výrazne nižšia nakoľko ihličky sú jednorázové, oveľa tenšie, veľmi pružné.

Je akupunktúra vekovo obmedzená?

Nie, nie je.

Čo ak mám alergiu na kovy?

Aj v tomto prípade vám môžu byť aplikované akupunktúrne ihly. Ihličky, ktoré používame sú z chirurgickej ocele, ktoré alergie nespôsobujú.

Čo si so sebou priniesť?

So sebou vyžadujeme na 1. sedenie kompletnú zdravotnú dokumentáciu, na ďalšie sedenia prípadné doplnené nové výsledky vyšetrení.

Ako si rezervovať termín?

Pošlite nám SMS alebo E-mail s kontaktnými údajmi a my sa vám ozveme. Prosím, myslite na to. Vašim preferenciám sa budeme snažiť vyhovieť, alebo sa im v rámci voľnej kapacity čo najviac priblížiť. Jednoduché vzory stručnej objednávky:

• SMS/eMail (pre nových klientov) – uveďte Meno, Priezvisko, vek, vaša preferovaná hodina (medzi 8.00 a 13.00) a deň v týždni + stručný názov dominujúcej ťažkosti
  • SMS /eMail (pre stálych klientov) – Meno, Priezvisko + preferovaná hodina a deň

Vzory objednávky/rezervácie nájdete priamo tu.

Ako funguje moxa?

Pozrite si 8 min. video v anglickom jazyku: