Pre pacientov s akútnymi alebo chronickými ťažkosťami okrem akútnych infekčných ochorení a stavov vyžadujúcich iný lekársky postup.

Medzi najčastejšie ochorenia, s ktorými k nám ľudia prichádzajú patria:
bolesti chrbtice, kĺbov, hlavy, migrény, alergie, chronické zápaly prínosových dutín, tinnitus, poruchy menštruácie, klimakterické ťažkosti, neplodnosť, tráviace ťažkosti.

Sedenia sú vhodné aj preventívne s cieľom udržania energetickej rovnováhy v organizme, nastavenia vhodnej stravy a životného štýlu

Akupunktúra je vhodná aj pri ťažkostiach v tehotenstve a pre dojčiace ženy, v tehotenstve terapeutom nutná znalosť tzv. zakázaných bodov.

Jedno sedenie trvá v priemere 1 hodinu, prvé sedenie obvykle aj trochu dlhšie, ďalšie sa môžu skrátiť v závislosti od vývoja stavu.

Vo všeobecnosti platí, že chronické dlhotrvajúce ochorenia vyžadujú dlhšiu dobu liečby, pri akútnych ochoreniach väčšinou stačí stretnutí menej v kratších časových intervaloch.

Predpokladaná dĺžka liečby závisí vždy od spolupráce a motivácie pacienta.

Pacient pri akupunktúre pociťuje len vpichnutie ihly cez kožu pri jej zavedení, zavedené ihly počas doby svojho pôsobenia /20 min./ nebolia.

Bolestivosť vpichov je oproti minulosti výrazne nižšia nakoľko ihličky sú jednorázové, oveľa tenšie, veľmi pružné.

Aj v tomto prípade vám môžu byť aplikované akupunktúrne ihly. Ihličky, ktoré používame sú z chirurgickej ocele, ktoré alergie nespôsobujú.

So sebou vyžadujeme na 1. sedenie kompletnú zdravotnú dokumentáciu, na ďalšie sedenia prípadné doplnené nové výsledky vyšetrení.

Pošlite nám SMS alebo E-mail s kontaktnými údajmi a my sa vám ozveme. Prosím, myslite na to. Vašim preferenciám sa budeme snažiť vyhovieť, alebo sa im v rámci voľnej kapacity čo najviac priblížiť. Jednoduché vzory stručnej objednávky:

• SMS/eMail (pre nových klientov) – uveďte Meno, Priezvisko, vek, vaša preferovaná hodina (medzi 8.00 a 13.00) a deň v týždni + stručný názov dominujúcej ťažkosti
  • SMS /eMail (pre stálych klientov) – Meno, Priezvisko + preferovaná hodina a deň

Vzory objednávky/rezervácie nájdete priamo tu.

Pozrite si 8 min. video v anglickom jazyku:

Comments are closed.